CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, August 24, 2009

Merajuk dengan diri sendiri...xmo kawan dyah!

Haii everyone and very good day,



Alhamdulilah....sudah ramadhan ke -3 ghupernyer yer....So berbalik pada tajuk mlm ini sebenarnya ingin merajuk dgn diri sendiri...cuba teka kenapa? the answer is ...jeng..jeng....diet aku hancur arini....arini aku mkn overload..."salahkan ku jgn salahkn ku...-->nyanyi lagu ajai n nurul....hehe... ok jom calculate kalori mknan aku arini....



KFC SNACK PLATE


DAGING MASAK PAPRIK + NASI PUTIH SETENGAH





TART CHEESE CAKE [BAKERY COTTEGE]



see guys????what i have done to myself?????thats why harini nak merajuk ngan diri sendiri....bila nafsu melebihi dari keperluan....haish...tapi aperpun aku tetap bersyukur sbnya aku dimurahkan rezeki dan berpeluang dapat makan semua ni....alhamdulilah n syukur padaMu ya Allah....cuma esok kena janji pada diri sendiri....kena lebih berjimat n makan ikut keperluan...kalo tidak...mcmner nk meralisasikan "war to 10" ahaks....i learn something here...this is happen is because myself...so learn to say no to eat something are not healthy...




esok kena lebih berhati2 lg ok dyah!...miss my syg...bila nk bukak pose same2 ni.....(sambil hentak2 kaki) ahaks!...

ok guys....kurangkan kegedikan tingkatkn ibadah...isyaallah aku slalu ingatkn diri aku sendiri...

see u again guys! ( * _*)


0 comments: