CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, August 28, 2009

freaky friday...yuhuuuuuu!!!!


haii everyone and good day to all...
Erm alhamdulilah...aku dipanjangkan umur and dimurahkan rezeki...hari ni aku agak kepenatan skit tapi aku terlalu chill tau! arini aper aku plan semua mnjadi..arini aku hepi sebab dapat tunaikan permintaan anak buah aku...diorang teringin nk makan dadih perisa keladi and aku dapat jugak buat kek moist chocolate hasil dari resipi dari my bestfren ever....si leen busuk!ahaks....dan yg plg aku heppi..tgk semua orang suka kek tu...wow....kepenatan aku terbalas jua...hehe... aku share ngan korang hasilnya...weeeeee!!!!!





Ni kek co-ko-lat(mcm anak buah aku ckp)
dapat buah 25 cawan dari satu adunan...
esok..erm kakcik aku ajak pi teman dia shopping baju raye...aku rasa cam malas jer nk beli baju rayer...yerlah raye tahun ni tanpa mama tersayang...so aku rasa agak kosong..tapi mcmner pun aku terpaksa chilll n bersyukur...at least aku still ader lg ayah aku...mcmner pun..ayah aku tetap the best...n my mum is super....camtu yek?hehe....
oklah...i update u all tomorrow...i got another story nk share with you all...hepi ramadhan...chaiyokkk!

0 comments: