CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, September 14, 2009

my weekly update

Erm 2 weeks yg lalu...terasa terlalu busy....busy ngan assingment and also busy berbuka bersama kawan2...mmg betul orang ckp...bulan ramadhan ni bulan keberkatan kn...terasa silaturahim aku n all my beloved frenz terjalin dgn aktiviti berbuka bersama kawan2....tapi mungkin satu yg aku sedar...dengan kesibukan aku mngejar perihal dunia...aku terasa hubungan aku n allah tetap ditakuk yg same...erm...kadang2 ade buat sembhyang terawih....tapi ramadhan kalini terasa kurang sgt aktiviti ni....macam harini aku kena sound ngan bf aku..."aper kate iya buat solat terawih mlm ni...mlm ni mlm ganjil...maner tau rezeki iya dpt bertemu dengan lailatulqadar....then aku boleh menjawab lak"insyaallah kalo iya terasa nak buat...kejap lg iya buat" tapi bf aku dengan nada tegasnya ckp..."kena lah berlatih dari sekarang iya...rebut malam2 rahmat ni...bukan sebuk jumpa kawan sini..jumpa kawan sini...aku boleh mnjawab"yerlah kalo iya terasa nak buat..iya buat..biarlah iya buat kerana iya nk buat...tapi bukan sbb iya takut kt abg"...aku tahu jawapan aku tu buat si dia kecewa..n tahu nada dia sedih ngan jawapan aku...haish....aku pun sedih gak dengan sikap aku...YaAllah...kau tunjukkanlah aku kearah jalanmu....sesungguhnya hambamu ni terasa alpa dengan rahmat yg kau berikan;))

===============================================
Erm ok...back to chill mood...bulan puasa ni alhamdulilah...dapat berbuka dengan semua kawan2 aku...dapat berbuka dengan housemate2ku(add,anim,syada,nurul and yat) terdahulu (makan kt village view tu mmg sodap;))+ bowling time) ,berbuka bersama kawan2 mmu->upg geng (kakdiha,lana,kakmira,avi,kamar) bersama aktiviti membeli belah baju raye di jalan tar...berbuka bersama kawan sekolah convent kajang(cik pe,ekin,mimiy,si comot,siti budget chumel and also nek maii) ke puchong perdana kat restoran alisara-->(serius sebijik cam masakan thai dowh)...n mkn ngan geng2 classku... berbuka bersama geng wondergurl (natrah,wan hanisah, azid)lastly berbuka dengan geng mmu-->(silah,dee,jay.sofi) kt padi cyberjaya dan yg paling penting ada masa bersama familyku...hoyeee!tapi aku still menanti berbuka bersama cik leen yg comot ni....(insyaallah minggu ni kiter berbuka same2 yer).Erm berbuka dengan bf aku dah jarang...dia xsuka kluar waktu2 ramadhan ni...tapi haritu dia fullfill gak keinginanku utk berbuka bersama--->thanks dear teman pg pasar ramadhan putrajaya and gak bersahur bersama2...ngeh...ngeh.ngeh...
====================================================
ohh yer utk presentation aku aritu alhamdulilah...semua berjalan dengan jayanya...bygknlah 3 presentation sekali dalam hari yg same...giler seh...


========================================================

ok guys...nnti aku update lg blog ni yer...next time aku ingat nk share baju rayerku bersama korang....erm...gtg guys ta-daaaa!

0 comments: